המלצה על סרט: "חיפוש" – קטינה נעדרת, חקירת משטרה ואב אחד עקשן וחכם

אתחיל כבר בפתח הדברים ואומר ש"חיפוש"  (Searching) הוא סרט מעולה שכדאי לראות.

עלילת הסרט 

לאחר שבתו בת ה-16 של דיויד קים נעלמת באופן מסתורי, נפתחת חקירה מקומית, בניהולה של חוקרת פרטית שנרתמת מיד למשימה. אולם 37 שעות לאחר מכן, מחליט דיויד לקחת את המושכות ולחפש במקום בו כל הסודות שמורים- מחשבה הנייד של בתו. דיוויד חייב להספיק במירוץ אחר עקבותיה הדיגיטליים של בתו, לפני שהיא תעלם לו לתמיד.

למה הסרט מומלץ להורים

זה לא שלא ידענו שיש לילדים שלנו עולם שלם בדיגיטל וברשתות, אבל זה מדהים עד כמה העולם שלהם שם עשיר וגם מסתורי, גם בפנינו, ההורים, שחיים איתם בבית אחד וחושבים שאנחנו יודעים עליהם הכל. הסרט מעמיד את האב הדואג בפני מצבים מדהימים למדי בו הוא נחשף לרגשות, לשקרים, להתנהגויות של בתו שכלל לא ידע עליהם.

למה הסרט משכנע

כי כל הורה יכול למצוא עצמו באותן סיטואציות של "לא ידעתי את זה בכלל על הבת שלי!", וכי מצד שני אנחנו כן מולכים דרך האוניטואציה שלנו וכן מכירים את הילדים שלנו גם אם יש בחיים שלהם, ובפרט הדיגיטליים, צדדים שמוסתרים מאיתנו.

למה הסרט פחות משכנע

הטוויטס בעלילה לקראת סופו קצת הזוי לטעמי, אבל זה לא כל כך משנה את עצם העובדה שהוא מהימן ברובו ובוודאי שהוא מעניין מאוד והגיוני.

מתאים לילדים ונוער?

הסרט הותר לצפייה לכל הגילאים. אין שם סקס או אלימות. לדעתי מומלץ מגיל 12 ואילך.

הייתי ממליצה אפילו לראות יחד עם הילדים. אני צפיתי עם בתי בת ה 17 שהתעניינה ונהנתה. לבני הנוער הסרט אף מעניק את מימד הדאגה ההורית שלעיתים אינם מודעים אליה…

הסרט יעלה לאקרנים עוד מספר ימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן