סקס, אלימות וביזאר במרחק של הקלקה מהילד שלך

 

מבוגרים רבים מתנגדים לכך שילדיהם יעבירו שעות מסך רבות מול משחקים דוגמת פורטנייט והם כמובן חרדים לחשיפה של ילדיהם אל מול תכנים של אלימות, פורנו וסקס.

הם נוטים לחשוב שהתכנים המוקצים והאלימים נמצאים באתרי פורנו או במשחקי און ליין למיניהם הנוטים לשאוב את הילדים אליהם. כל פעם יש משחק תורן שמרתק את הילדים לשעות מסך ארוכות ואז קם מומחה זה או אחר המתריע בשער כנגד התמכרותם של הילדים, שומו שמיים, למשחק האונלייני ללא שום ראייה של אלמנטים חיוביים בדבר.

אבל האלימות, הסקס והביזאר נמצאים מתחת לאף שלנו, ובמרחק של קליק או פחות מהילדים שלנו.  מדוע הורים שבעצמם גולשים באותם אתרים אינם מודעים לדבר?

אנו מצויים בעולם צהוב, מיני, אלים וגועלי למדי, שמקדש ומפיץ תכנים שבימים עברו שערותינו היו סומרות לעצם המחשבה שהילדים שלנו הצעירים עלולים להחשף אליהם.

העמוד הראשי בוואלה מציג: תכנים אלימים ומיניים 

אם תגללו בעמוד הראשי של אתר לגיטימי ומרכזי כמו וואלה תגלו את המדור הצהוב "אסור לפספס" שבו תמיד מוצגים אלמנטים של סקס, ביזאר או אלימות עם כותרות מושכות ותמונות המחשה יותר ממרומזות.

מאיטמיי השבוע:

"קשה לצפייה – תפס את אשתו ואחיו במיטה ורצח אותם"

"הכדורגלן שנרצח ואשכיו נתלשו – בגלל מתיחת אונס?"

במדור סלבס תמצאו אייטם כמו :

"יא באבי- בלה חדיד יוצאת לבלות ושוכחת את החזייה בבית"

במקום אחר בדף המרכזי אפשר למצוא הצעת תוכן נוספת לקריאה

"התמונה של "הסבתא הכי לוהטת" הייתה יותר מדי לאינסטגרם" כאשר התמונה הצמודה לכותרת מציגה אישה חשופה.

זה לא הפורטנייט זה אנחנו

הפורנו, הצהוב, הסקס והאלימות פה, במיינסטרים שלנו, באתר מוביל בישראל.

אולי עדיף לפיכך שילדינו דווקא כן יעבירו את זמן האון ליין שלהם, בפורטנייט, ובאינסטגרם, ישוחחו עם החברים ויעלו סלפיים (מטופשים, לפי מחשבות מוטעות של הורים רבים) ולא יגלשו באתרי מיינסטרים המכילים תכנים רבים בלתי ראויים ומשחיתים ללא שום בקרה הורית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן