טיצ'רגיימינג, סטארט-אפ מיוצאי צוות מיינדקראפטאדיו, מגייסת 1.6 מ' דולר לפיתוח משחקים לכיתות הלימוד

טיצ'ריימינג, סטארט-אפ חדש מהצוות שמאחורי מיינדקראפטאדיו, חברה שעזרה למורים להשתמש במיינדקראפט בבית הספר, ושנרכשה על ידי מייקרוסופט, גייסה 1.6 מליון דולר בסבב גיוס (סיד) ראשוני.

גרסת הבטא של טיצ'רגיימינג יצאה ביולי 2017, והסטארט-אפ פגש מורים ממעל 3,500 בתי ספר שנרשמו לשירות. הפלטפורמה עדיין בפיתוח אקטיבי, והחברה מריצה תוכנות שרצות במקביל עם מספר בתי ספר מרחבי העולם, מניו-יורק ועד הונג-קונג, על מנת לתת למורים תפקיד בתהליך הפיתוח וכדי לוודא שהפלטפורמה נותנת מענה לצרכי המורים.

קויביסטו,המייסד והמנכ"ל מסביר:" אחד מהנושאים החשובים בכיתה כיום הוא העדר אנגייג'מנט. ובנתיים בבית, תלמידים מעבירים יותר ויותר זמן עם משחקי וידאו.

משחקים הם הכלי בעל האנגייג'מנט הכי גבוה והמעודד למידה: בזמן שהם משחקים, אנו לומדים אודות העולם והחוקים של התלמידים ללא תמריץ חיצוני. לרוב לימוד משחק מערב מיומנויות למידה וידע החשובים לעולם האמיתי  בין אם אם מדובר באסטרופיזיקה בחלל או ללמוד כיצד לנהל מדינה במסגרת משחק.יחד עם זאת, עולמות אלה לא נפגשים לעיתים קרובות.

לצורך מטרה זו, טיצ'ירגיימינג,אומר המנכ"ל, שמה לה למטרה לגשר על הפער שבין למידה בבית הספר לבין למידה באמצעות משחקים. זה ידרוש מעורבות של המשחקים הטובים ביותר ללמידה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן