עשר בדירוג מכוער ופוגעני: בעל בית מלון עשה שיימינג למובילת דיעה שניסתה ליזום ברטר

לזה היא לא ציפתה: אלי דרבי בת ה 22 לה יש 80 אלף עוקבים ברשתות החברתיות חשבה לשתף פעולה עם בעל המלון . היא תתארח במקום ותסקר את החוויה והוא יקבל יחסי ציבור לקהל הרחב והנאמן שלה. אלי עושה זאת במהלך השלוש שנים האחרונות, המקצוע שלה הוא מובילת דיעה והיא מתפרנסת מכך ואוהבת העיסוק מאוד.

על פניו פנייתה, לפיכך, לבעל בית המלון נשמעת הגיונית.

מסתבר שלבעל בית המלון,פול סטנסון, זה לגמרי לא נשמע כך. "איך בדיוק אשלם לעובדים שלי שישרתו אותך? אגיד להם שתעלי תמונות שלהם ליוטיוב שלך??"

סטנסון כנראה כעס מאוד על הצעירה, וחשב שזו חוצפה, כי במקום פשוט לא לענות לה או לענות לה בסירוב, הוא בחר לחשוף את פנייתה ולבייש  אותה ברשת.

הדבר הוביל לבלגן צפוי כאשר דרבי הפגועה עד עמקי נשמתה והכועסת, מובכת, מבויישת העלתה את הוידאו הזה בו הסבירה את עמדתה.

בעל בית המלון התנצל אחר כך. אבל נדמה לי שהקלאש בין השניים מייצג נאמנה את ההבדל המהותי בין העולם הישן לבין החדש ואת חוקי המשחק החדשים שמי שלא משחק בהם סופו להעלם.

בבדיקה שלי מהיום לסרטון של אלי יש 707 אלף צפיות. כנראה שיחסי ציבור היא יודעת בהחלט לייצר.

התפתחות נוספת היא החלטת בעל המלון לא לשתף פעולה ולמגר בלוגרים מאירוח במלון שלו! מכאן שהמלחמה פה רחבה הרבה יותר: בין בעלי עסקים לבין בלוגרים.

קליק לעמוד הפייסבוק, כדי שתוכלו להווכח בדינוזאור בעצמכם..

הפרשה הזו הזכירה לי את הפרק בסדרה המעולה מראה שחורה בו לכל אדם יש score חברתי – דיגיטלי ועל פיו יישק דבר. בהתחשב במציאות של ימינו זה לא מופרך לגמרי (למרות שהפרק הציג עולם אכזרי ביותר יצויין..)

קליק אודות הפרק.

נדמה שלפי העיקרון הזה בעל בית המלון היה זוכה לציון חברתי דיגיטלי של 0 עם כל ההשלכות החמורות שבצידו.

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן