מיכל דליות מוכרת את האינטגריטי שלה בנזיד עדשים

ראיתי את הפרסומת בהשתתפותה של מיכל דליות, "אח של ביסלי"…וחשבתי…אחחח איך אישה עם מוניטין רב בתור יועצת מוצלחת להורים מוכרת את כל המוניטין שלה בעבור..שקית ביסלי..

איך זה מסתדר עם האג'נדה שלך, דליות, בדיוק?

אחרי שנים שהצליחה למתג עצמה כיועצת הורות מוצלחת עם קילומארטז' נאה בטלויזיה, כיצד יכולה דליות לקדם חטיף שהקשר בינו לבין בריאות הילדים שלנו מקרי ביותר?

מעבר לכך, כישורי המשחק של דליות מוטלים בספק.

דרוש כשרון לניצול המוניטין

דליות נכשלה בנסיונה לקצור את פירות המוניטין המקצועי שלה. שזה בפני עצמו דבר לגיטימי. שהרי ברור לנו שאם הייתה מבקרת בבית משפחה שנותנת הרבה חטיפים מסוג זה הייתה מעירה להם לחומרה.

יועצת הורות שבעבור כסף מוכנה לקדם מוצר שמזיק לבריאות הילדים, אמינותה נשחקת.

חבל שדליות לא השכילה למנף את המומנטום והשם הטוב שלה לטובת קמפיינים שכן יכולים להיות קשורים מחד לעולם המקצועי שלה ומאידך חיוביים בשל עצמם.

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן