ה-מחברת
  • דף הבית
  • דף הבית
ראשי » כללי » אף אחד לא הקליק על הלינק שלי

אף אחד לא הקליק על הלינק שלי

נטע דורון 18/10/2015 אין תגובות

סת' גודין מומחה המיתוג טוען שאנשים אינם מקליקים על דברים שהם בהכרח אוהבים או מעוררים בהם שינוי. אז מדוע הם מקליקים ומשתפים תוכן מסויים?

לאחרונה נתקלתי בתובנה מעניינת של מומחה המיתוג סת' גודין המסביר מדוע אנשים בוחרים להקליק על תוכן מסויים ולשתפו. וזה לא מה שתמיד למדתי ושמעתי ממיטב מומחי השיווק (תוכן מעניין, שגורם להזדהות, רצון לשתף, מצחיק, מרגש וכד').

גודין טוען שאין קשר בין אי הקלקה לבין אי אהבה של אותו תוכן. כלומר: אנשים אינם מקליקים על דברים שהם בהכרח אוהבים או מעוררים בהם שינוי.

לטענתו אנשים מקליקים על דברים כי הם חושבים שזה ייראה טוב לחברים שלהם אם הם מפיצים אותם…או הם מקליקים על דברים כי הם מרגישים בטוחים אם יעשו כך, או שהם מקליקים סתם כי הם משועממים או מבולבלים או כי אנשים אחרים אומרים להם לעשות כך.

הדברים שאנחנו באמת חושבים עליהם, מוטרדים מהם, מעמיקים במחשבה עליהם ואשר מאוד מעניינים אותנו הם לאו דווקא אלה שנרוץ ונשתף ברשת.

דווקא את הדברים הקלילים שאנחנו שומעים בתור למכונת הקפה במשרד (על הפרק האחרון בסדרה..החתונה של בר..) קל לנו יותר לשתף ולהקליק ברשת.

משווקים יכולים לעצב תוכן ואתרים ולבנות אותו בצורה האופטימלית כדי לקבל את הקליק מהגולשים אבל אפשר גם לבחור לנסות לייצר שינוי קל בלבד.

 

 

 

 

הקלקות על תוכן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

צרו קשר
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
קטגוריות
  • אמהות
  • אפליקציות
  • ביקורת טלויזיה וקולנוע
  • בית ספר
  • גלישה בטוחה
  • הורים ברשת
  • טיולים עם ילדים
  • ילדים ברשת
  • ילדים ומובייל
  • כל מה שקשור לחינוך ודיגיטל
  • כללי
  • מהתקשורת
  • מובייל
  • מערכת החינוך ודיגיטל
  • רשתות חברתיות
הבלוג מקודם על ידי תלמידי קורס קידום אתרים של סאו סימפל
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס