ארה"ב: הושק מגזין תוכן איכותי חדש לנערות CLOVER ותופתעו איך מקבלים אותו

שתי יזמיות צעירות בנות 28 מארה"ב ליזה דארווין וקייסי לואיס החליטו יום אחד להפסיק לעבוד עבור מערכות מגזין דיגיטליות בהן עבדו (ווג ו Culture and Fashion Magazine  )שם התמקדו בעיקר ביצירת כותרות Clickbite והחליטו לרתום את כשרונן על מנת לייצר מגזין תוכן איכותי המיועד לנערות.

הן מקוות כי מגזין CLOVER ייתן לבנות נוער את האפשרות להתעדכן בחדשות, להביע את עצמן וללמוד אחת על השנייה במרחב אישי פרטי.

dcf0e8ed-969c-49a2-b176-dbe87bcbd26d

מסבירות דראווין ולואיס, "כיום בעידן שפע המידע החומר בעל הערך והחשוב נבלע,הולך לאיבוד. ודווקא בנות נוער צריכות הכי הרבה את המידע הזה. מכאן הייתה הדרך קצרה והשתיים בראו ניוזלטר של תוכן איכותי המיועד לבנות נוער אותו מקבלים באמצעות תיבת המייל לאחר הרשמה קצרה.

הבחירה מאחורי שם המגזין גם היא מעניינת. מספרות היזמיות, " לא רצינו לבחור בשם ילדותי או מתקתק אלא משהו שמסמל מזל טוב ולכן הבחירה הייתה בשם קלובר." השתיים מקוות שהמגזין יפתור את הבעיה של הבנות שמופצצות מכל עבר בהתראות ותוכן אבל מהסוג שלא תורם להן את מה שהן מחפשות: מידע ועדכונים.

דארווין ולואיס מתבססות בהתנהלותן על מחקרים, הרבה מעבר לתחושת בטן.
מחקר חדש מבית YPulse מגלה כי בנות המילניום משתמשות במייל הרבה יותר מהגברים. חברת YPulse עורכת סקרים רבעוניים בהן נשאלות 1000 נערות אודות שימושי הדיגיטל שלהן. לדברי מרי ליי בליס, מנהלת התוכן הראשית בחברה, 45% מהנערות והנשים בגילאים 13-33 מדווחות על שימוש יומי או שבועי בניוזלטרים באמצעות המייל. המחקר מגלה שנשים בגילאים 13-17 ,לעומתן, לא מתעדכנות לעיתים קרובות במייל שלהן אבל מתחילות לפתח הרגל זה כשהן מתבגרות.

קליק לקלובר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן