איך ילדים מקבלים החלטות רכישה

השבוע שאלתי את הילדה אם היא מעוניינת ללכת למופע קרקס ייחודי משולב מחול בתל-אביב. הוצעו לי כרטיסים אליו וחשבתי שהיא תשמח.

לא עזר שהראיתי לה את הפלאייר הדיגיטלי אודות המופע. היא רצתה לדעת "אם יש למופע טריילר".

כשנודע לה שאין טריילר היא לא הסתירה את אכזבתה ואמרה שתחשוב מה הלאה. אני חושבת שמה שהיא ניסתה לומר שזה ממש ישפיע לרעה על ההחלטה המהירה שלה אם להשקיע מזמנה במופע הזה או לא..

לעצמי חשבתי, איזו צרכנית מתוחכמת..לא רק שהיא רוצה לדעת על המופע כדי לקבל החלטה,אלא מעוניינת במידע מסויים מאוד.

כשהייתי בגילה הסתפקתי בהרבה פחות.. אהבתי את הדרך שהיא  בוחרת לעבור ועל בסיסה מקבלת החלטות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן