הכירו את HopSkipDrive – הסטארט- אפ שפתר לאמהות את אתגר ההסעות לחוגים

ג'ואנה, ג'אנל וקרוליין הן שלוש נשים מלוס אנגל'ס שהתמודדו כמו אמהות רבות אחרות בקליפורניה (ובעולם) עם ההסעות של הילדים לחוגים. לא רק הסעות, אלא עם הלוגיסטיקה הצמודה לכך: להתנהל בין מספר ילדים ודרישות שונות (תינוק, ילד חולה, צורך להגיע למספר מקומות בזמן מקביל ועוד). לפיכך לא פלא שפתרון חברתי לאתגר הורי זה הגיע דווקא מגזרת האמהות.

מהו שירות הופסקיפדרייב

תרצו מדובר באובר של ההורים – מרבית האנשים השותפים ורשומים כנהגים במיזם הינן נשים,אמהות שממילא מבלות בדרכים בהסעת ילדיהן. המיזם עושה איפה סדר, מפגיש בין צרכים ומבטיח שמי שמסיע את הילד שלך אמין.

מי יכול להיות נהג בהופ קיפ דרייב?

נהג ב HopSkipDrive חייב תעודת יושר מהמשטרה, ובדגש על כך שאין רישום הקשור לעבירות מין. כמו כן הנהגים ברשת מחוייבים לעבור קורס לטיפול בילדים במצוקה וכן כיצד לוודא שהילד הגיע בבטחה ליעד. לדוגמא, כאשר הנהגת מסיעה ילד לאימון בייסבול אבל המאמן לא שם כדי לקבלו היא לא תיסע לדרכה עד שתוודא שהמאמן הגיע.

הסעות חברתיות – למה זה טוב

כי מדובר בצורך אמיתי ודוחק של הורים ובפרט אמהות. היכולת לסמוך על אמא אחרת כמוני שעברה בחינה ובדיקות מצד המיזם תורמים להרגשת הבטחון של המשתתפים ברשת.החיסכון העצום בזמן ובאנרגיות וכל זאת ללא התפשרות על בטיחות ובטחון הילדים.

בנוסף, זה זול יותר מכל אמצעי אחר. בטוח: יש יכולת לנטר את הנהגים, מהירות הנהיגה, הגעה ליעד וכמה זמן לקח לנהג להגיע ליעד. כפי שסיכמה זאת אמא אחת, "אני מרגישה שאני יודעת מה קורה עם הילדים שלי כל הזמן".

מה צופן העתיד

כפי שאובר וגט טקסי הפכו להצלחה עולמית והתחילו בעיר אחת גדולה, צפוי שהמיזם יתרחב לשאר הערים בארה"ב ובעולם במודל הצלחה דומה. הדבר היחיד שיכול להוות מכשול להצלחת מיזמי תחבורה שיתופיים כאלה הן המכוניות המעופפות…

קליק לאתר

קליק לאפליקציה 

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן