חודש: אוקטובר 2015

אף אחד לא הקליק על הלינק שלי

סת' גודין מומחה המיתוג טוען שאנשים אינם מקליקים על דברים שהם בהכרח אוהבים או מעוררים בהם שינוי. אז מדוע הם מקליקים ומשתפים תוכן מסויים?

גלישה בטוחה ופרטיות ברשת לילדים

מהי הרשת המועדפת על ילדי העשירים? – על נוער ורשתות חברתיות 2015

בנות ובנים עושים שימושים שונים לחלוטין ברשתות חברתיות, ילד בן 17 גולש בצורה שונה מחברו בן ה -13,לילדי העשירים יש רשת חברתית מועדפת וכולם מחוברים און-ליין דרך המובייל שלהם. על כך ועוד בתקציר סקר מכון המחקר PEW בפוסט הזה

צרו קשר

פוסטים אחרונים

על הספה: פסיכולוג הנוער של הטיקטוק

מה הופך פסיכולוג בן 40 למעניין בקרב הנוער? כשמדברים על אנשים שצברו עוקבים והתפרסמו בטיקטוק, אנחנו נוטים לחשוב על ילדות בנות 16, או על יוטיוברים

4 דרכים בהן רשתות חברתיות מעצבות את העתיד

זה קורה כבר עכשיו מאז תחילת שנות האלפיים, שהן גם תחילת עידן האינטרנט, רשתות חברתיות הצליחו ונפלו. ההצלחה משתנה בהתאם לשינויים עולמיים וחברתיים, והיא מאוד

פינטרסט היא הרשת החברתית היצירתית שבחבורה

בואו להכיר את האפליקציה פינטרסט הוא אתר אינטרנט ויישומון פופולרי, עם משתמשים מקבוצות דמוגרפיות רבות. מה עושים שם? פינטרסט היא פלטפורמה שמבוססת על תמונות. זאת

למידה משמעותית בעידן של חוסר משמעות

מאחורי הפגיעה בתפקוד הלימודי של נוער הקורונה מסתתר משהו גדול יותר מגפת הקורונה הפכה את החיים למסובכים יותר. רק תשאלו את הנוער, שבשנתיים האחרונות התהפכה

הרשמה לניוזלטר

קטגוריות

דילוג לתוכן