Month: אוקטובר 2015

אף אחד לא הקליק על הלינק שלי

סת' גודין מומחה המיתוג טוען שאנשים אינם מקליקים על דברים שהם בהכרח אוהבים או מעוררים בהם שינוי. אז מדוע הם מקליקים ומשתפים תוכן מסויים?

מהי הרשת המועדפת על ילדי העשירים? – על נוער ורשתות חברתיות 2015

בנות ובנים עושים שימושים שונים לחלוטין ברשתות חברתיות, ילד בן 17 גולש בצורה שונה מחברו בן ה -13,לילדי העשירים יש רשת חברתית מועדפת וכולם מחוברים און-ליין דרך המובייל שלהם. על כך ועוד בתקציר סקר מכון המחקר PEW בפוסט הזה

צרו קשר

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

קטגוריות

דילוג לתוכן